Zonky má lidi z Ernst & Young, Good Data a Extra Online Media

Online platforma Zonky, prostřednictvím které mohou lidé půjčovat jiným lidem peníze, nabrala nové lidi do oddělení risk managementu, IT a marketingu. Aleš Černý se stal se novým šéfem týmu, který řídí a vyhodnocuje rizika, Martin Pavlík se nově bude podílet dalším rozvoji IT systémů a Lukáš Marek bude v Zonky zodpovídat za web a výkonnostní marketing. Zony spadá pod splátkovou firmu Home Credit skupiny PPF.

Černý řídí risk management Zonky

Aleš Černý

Aleš Černý

Aleš Černý, který před tím pracoval jako risk manažer u Ernst & Young, nově řídí risk managementové oddělení Zonky. Zkušenosti se scoringem a scoringovými modely nasbíral při práci v Moneta Money Bank. V Zonky přebere celkové řízení rizik a hodnocení schopnosti klientů splácet půjčky. Jeho úkolem bude i eliminace dalších možných rizik, jako jsou úniky dat nebo podvody. Zároveň se bude osobně setkávat s klienty – investory, kterým poradí v oblastech investic do půjček. 

Na produkt přišel Pavlík z Good Data

Martin Pavlík

Martin Pavlík

Novým produktovým manažerem Zonky je Martin Pavlík. Tři předchozí roky pracoval jako produktový manažer pro správu dat v agentuře Good Data. Zkušenosti z praxe nabral v dřívějších letech jako vývojář softwarů v Arbes Technologies a také na pozici technical presale v IBM.

Marek přišel z Extra Online Media 

Lukáš Marek

Lukáš Marek

Lukáš Marek bude zodpovědný za webové stránky Zonky.cz a výkonnostní marketing. Doposud sbíral zkušenosti v Extra Online Media, v internetové divizi televize Prima, vydavatelství Sanoma i v mediální skupině CET 21 (televize Nova). Na pozici vedoucího marketingu a produktového manažera má pomoci zvyšování návštěvnosti webu.