Síť fresh barů Fruitisimo za loňský rok utržila o 21 % více než v předchozím období. Podle Veroniky Horské, marketingové manažerky firmy, se tržby dostaly přes čtvrt miliardy Kč. Síť navštívilo 2,8 milionů zákazníků a počet členů věrnostního programu Fruitisima se zvýšil na 200.000.
Během loňského roku vstoupilo Fruitisimo na maďarský trh do Budapešti. Síť také přemístila výrobnu zmrzliny a dortů do nových velkokapacitních prostor a otevřela 16 nových poboček, jednu z nich na čerpací stanici Shell u dálnice D1 a na poliklinice Prosek. Staré pobočky začalo Fruitisimo v roce 2016 redesignovat, letos v tom hodlá pokračovat. V Praze síť fresh barů také provozuje koncept bister nazvaný Home Office.
Letos ve znamení expanze
V roce 2017 chce Fruitisimo pokračovat v expanzivní politice, otevřít chce 30 dalších poboček. „Koncem února jsme otevřeli třetí ovocný bar v Budapešti v obchodním centru West End City Centre. Začátkem března jsme zahájili provoz Fruitisimo baru ve spojení s bistrem Home Office v pražském nákupním centru Arkády Pankrác. V Česku letos plánujeme otevřít 17 nových provozoven, 7 v Maďarsku a 6 na Slovensku. Na Slovensku budeme expandovat především prostřednictvím akvizic již existujících fresh barů. Připravujeme se také na vstup na další zahraniční trh,“ uvedl k letošním plánům Jan Hummel, majitel a zakladatel konceptu Fruitisimo. Podle informací serveru E15 se bude jednat o Německo - konkrétně Drážďany a Mnichov.
Rozšířit plánuje firma také sortiment. „Díky zvyšující se poptávce po Fruitisimo produktech ze strany externích odběratelů chystáme nově uvést balenou zmrzlinu a dorty. Inovaci chystáme i v sortimentu balené vody,“ dodal Hummel. Během loňského roku Fruitisimo uvedlo do prodeje vlastní balené vody, údajně harmonizované skrze křišťály a ametysty.