Fruitisimo zvýšilo tržby o 21 %, letos se chystá otevřít 30 dalších poboček

Síť fresh barů Fruitisimo za loňský rok utržila o 21 % více než v předchozím období. Podle Veroniky Horské, marketingové manažerky firmy, se tržby dostaly přes čtvrt miliardy Kč. Síť navštívilo 2,8 milionů zákazníků a počet členů věrnostního programu Fruitisima se zvýšil na 200.000. 

Fruitisimo na čerpacích stanicích Shell

Fruitisimo na čerpacích stanicích Shell

Během loňského roku vstoupilo Fruitisimo na maďarský trh do Budapešti. Síť také přemístila výrobnu zmrzliny a dortů do nových velkokapacitních prostor a otevřela 16 nových poboček, jednu z nich na čerpací stanici Shell u dálnice D1 a na poliklinice Prosek. Staré pobočky začalo Fruitisimo v roce 2016 redesignovat, letos v tom hodlá pokračovat. V Praze síť fresh barů také provozuje koncept bister nazvaný Home Office

Letos ve znamení expanze

V roce 2017 chce Fruitisimo pokračovat v expanzivní politice, otevřít chce 30 dalších poboček. „Koncem února jsme otevřeli třetí ovocný bar v Budapešti v obchodním centru West End City Centre. Začátkem března jsme zahájili provoz Fruitisimo baru ve spojení s bistrem Home Office v pražském nákupním centru Arkády Pankrác. V Česku letos plánujeme otevřít 17 nových provozoven, 7 v Maďarsku a 6 na Slovensku. Na Slovensku budeme expandovat především prostřednictvím akvizic již existujících fresh barů. Připravujeme se také na vstup na další zahraniční trh,“ uvedl k letošním plánům Jan Hummel, majitel a zakladatel konceptu Fruitisimo. Podle informací serveru E15 se bude jednat o Německo – konkrétně Drážďany a Mnichov.

Nová voda harmonizovaná polodrahokamy

Loňský nový produkt Fruitisima – harmonizovaná voda

Rozšířit plánuje firma také sortiment. „Díky zvyšující se poptávce po Fruitisimo produktech ze strany externích odběratelů chystáme nově uvést balenou zmrzlinu a dorty. Inovaci chystáme i v sortimentu balené vody,“ dodal Hummel. Během loňského roku Fruitisimo uvedlo do prodeje vlastní balené vody, údajně harmonizované skrze křišťály a ametysty