Online rozvozce potravin Košík.cz rozšíří nabídku formou dvoutýdenních speciálů. Košík si od celoroční kampaně slibuje prohloubení i rozšíření sortimentu a větší specializaci na žádané produkty například od regionálních dodavatelů. Jako první představí speciál farmářských potravin, který potrvá do konce března.
„Speciály, které jsme si na tento rok naplánovali, vnímáme jako možnost představit zákazníkům nové dodavatele, jejich výrobky, pozadí výroby, ale také tipy na jejich zpracování,” říká Jakub Šulta, zakladatel Košíku.
Košík.cz plánuje do budoucna i nabídku malých vinařů. Samotný výběr dodavatelů - farmářů, testování a ochutnávky produktů probíhá na osobní bázi. Aktuální dodavatelské portfolio farmářského speciálu nyní zahrnuje farmy Ezon, Pěnčín, Struhy, DoRa, Křemešnické maso, moštárnu Zemcheba, výrobce bylinných nápojů Fentimans, Bohemia olej nebo bio pekárnu Zemanka. Aktuální sortiment se skládá z 84 produktů v kategoriích masa, uzenin, mléčných výrobků, šťáv, nakládané zeleniny či vybraného pečiva.