E-shop s kosmetikou Notino.cz během loňského roku utržil na 13 trzích, kde působí, 5,9 milard Kč. To je o 31 % více než v roce 2015. Nezahrnují se do toho tržby ze Spojených států. Podíl Česka na celkovém obratu činí 20 %. V letošním roce chce Notino.cz expandovat na dalších pět trhů, zatím však nechce komentovat, o jaké se jedná.
Během loňska vyexpedovalo Notino.cz 5 milionů zásilek a 17,5 milionu produktů, což je 35% nárůst oproti předchozímu roku. “V předvánoční špičce jsme denně vyexpedovali 55.000 objednávek,” pokračuje Radek Ondrášík, marketingový ředitel Notina. E-shop také plánuje nabrat v letošním roce nové zaměstnance. “Za loňský rok jsme navýšili počet zaměstnanců o víc než desetinu a letos budeme v tomto trendu pokračovat. Plánujeme obsadit například 50 vývojářských pozic, převážně v Brně a v Ostravě,” sdělil Ondrášík.
V loňském roce značka přešla na nový název Notino.cz z původního Parfums.cz a dalších devíti názvů. Sjednotila tak název ve 14 trzích svého působení. „Je to primárně zjednodušení pro naše zákazníky a zároveň i pro nás. Je jednodušší budovat při globální působnosti jednu značku než desítky různých,“ vysvětlil hlavní důvody Radek Ondrášík a dodává: „Navíc rozhodně už nejsme jen parfumérie, kterou původní název evokoval. Nabídku jsme rozšířili na všechny výrobky, které nějak souvisí s péčí o tělo. Dohromady už naše portfolio čítá 45.000 druhů produktů.“