Intersnack loni utržil 1,3 miliardy Kč. Chce přidat popcorn a posílit v regálu

Výrobce chipsů a slaných pochutin Intersnack v loňském roce na českém trhu utržil 1,3 miliardy Kč, v předchozím roce byly tržby ve výši 1,37 miliardy Kč. Hospodářské výsledky firma zatím nemá auditované. Pavel Šercl, generální ředitel Intersnacku pro Česko a střední Evropu, uvedl, že zisk firmy se za loňský rok pohybuje nad 50 milionů Kč. V roce 2015 se Intersnack propadl do ztráty 59 milionů Kč.

Intersnack v Česku vyrábí a prodává značky Bohemia, Canto, Chio a Pom-Bär. Celkem má 350 zaměstnanců. Management sídlí v Praze, jedna továrna stojí v Choustníku u Tábora a druhá v Hradci Králové. Další prý Intersnack stavět momentálně neplánuje.

Pom-Bär je podle Intersnacku nejrychleji rostoucí značkou v celé slané kategorii s 18% meziročním nárůstem prodejů. Uvést chce v rámci této značky Intersnack nové tvary a příchuti. Další nárůst podpoří limitovanou edicí nazvanou MusicStars. Ta bude spojená s online kampaní, jejíž tváří se stane zpěvák Adam Mišík.

Posílit regál, přidat popcorn

V letošním roce plánuje Intersnack posílit a vylepšit pozici slaných regálů v obchodních řetězcích. „Cítíme, že oproti regálovým kategoriím, jako je čokoláda nebo pivo, jsou slané pochutiny málo atraktivní i špatně tříděné. Jako nejsilnější značka v Česku cítíme povinnost to změnit. Posílení v regálu může znamenat navýšení prodejů o 10 až 20 %,” dodal ředitel Intersnacku. Zároveň chce firma letos podpořit konzumaci slaných snacků mimo domov, v letním období plánuje rozdat na veřejných místech, jako je pražská Náplavka, asi milion vzorků.

Výrobce slaných pochutin kromě toho plánuje uvést na trh novou kategorii Popcorn, která v Česku podle slov Šercla není příliš rozvinutá. „Popcorn je u nás spojen hlavně s prodejem v kinech, my bychom ho chtěli přenést i do běžné konzumace. Uvažovali jsme i o příchutích, zvolili bychom asi klasickou slanou, sýrovou a menší zastoupení by měla příchuť sladká,” vysvětlil Pavel Šercl.

V marketingu chce Intersnack v nejbližší době podpořit zejména nový produkt Kotlíkové brambůrky a arašídy. „Na trh jsme je uvedli už zhruba v polovině února, momentálně budujeme distribuci, aby byly od dubna k dostání u všech velkých maloobchodníků. Televizní i online kampaní podpoříme jejich prodej během dubna,” uvedl ředitel Intersnacku. Dostupné jsou Kotlíkové brambůrky ve třech příchutích – mořská sůl s rozmarýnem, jarní cibulka & smetana a sladké chilli & červená paprika. Podpora Kotlíkových brambůrků bude tematicky navazovat na první spoty nové kampaně Bohemia Chips z dílny agentury AdHackers, ve které účinkují herci Jiří Mádl a Kristína Svarinská

Nejnovější