Konzultační firma Acomware zvýšila obrat o 78 % na 145 milionů Kč

Výsledky Acomware za rok 2016

Výsledky Acomware za rok 2016

Konzultační firma Acomware, která patří mediální skupině Mafra, zvýšila v roce 2016 svůj obrat meziročně o 78 % na 145 milionů Kč. Acomware se specializuje na služby firmám v oblasti e-commerce. Mezi klienty firmy patří například CK Neckermann, Tescoma nebo Pepe Jeans.

„V posledních letech se nám podařilo každý rok růst mezi 30 až 50 %, ale loňský rok byl v tomto ohledu výjimečný,” komentuje výsledky Jan Penkala, ředitel Acomware. „Růst Acomware je dán nejen současnými zákazníky, kteří s námi zůstávají a u nichž rozšiřujeme poskytované služby, ale také aktivitou našeho obchodního týmu. Daří se nám získávat nové klienty a máme velmi solidní, obvykle zhruba 50% úspěšnost ve velkých tendrech. Pokud jde o služby, rosteme zejména v e-mailingu, výkonnostním marketingu a v digitálních médiích,“ vysvětlil Penkala.

V letošním roce plánuje firma zvýšit své příjmy o další desítky procent. „Rádi bychom rostli o dalších zhruba 30 %. Budeme nadále zkvalitňovat nejen naše klíčové služby, které zahrnují e-mailový a výkonnostní marketing, ale také rozšiřovat naši specializaci,” plánuje Penkala.

Aktuálně Acomware posiluje v oblasti digitálních médií nebo služeb, které pomáhají tuzemským e-shopům se vstupem na zahraniční trhy. „Pokud jde o pomoc s expanzí, spouštíme například vzdělávací akademii ve spolupráci s českým Googlem a Asociací pro elektronickou komerci,” dodal Jan Penkala.

Nejnovější