Deichmann v Česku zvýšil tržby o 4,5 %, letos otevře čtyři nové prodejny

Německý řetězec s obuví Deichmann v Česku zvýšil v roce 2016 své tržby včetně DPH o 4,5 % na 2,47 miliardy Kč, v roce 2015 byly tržby ve výši 2,36 miliard Kč. V uplynulém roce prodal maloobchodník s obuví prostřednictvím svých kamenných prodejen a internetového obchodu na tuzemském trhu 3,72 milionu párů obuvi. 

Ke konci roku 2016 provozoval řetězec s obuví v Česku celkem 110 kamenných prodejen, od roku 2015 neotevřel žádnou novou prodejnu. „V minulém roce jsme výrazně investovali do modernizace našich stávajících prodejen,“ vysvětluje Karel Madzia, jednatel Deichmanna. Pro letošní rok plánuje firma výstavbu 4 nových prodejen a 10 renovací.

Ve světě otevře 262 nových prodejen

Celá skupina Deichmann, která působí ve 23 evropských zemích a ve Spojených státech, dosáhla v roce 2016 hrubého obratu ve výši 5,6 miliardy eur (asi 159 miliard Kč). To je zhruba 5,6% nárůst oproti roku 2015. Celkově skupina prodala 173 milionů párů obuvi.

Ke konci roku 2016 provozovala síť celosvětově celkem 3.857 prodejen a zaměstnávala 38.252 pracovníků. V roce 2017 otevře skupina Deichmann své první prodejny ve Francii a v Belgii. Současně chce dále rozšiřovat síť prodejen na stávajících trzích, otevře jich letos 262. Důraz ale bude kladen hlavně na rekonstrukci starších prodejen, modernizovat jich bude 185.