Loterijní společnost Sazka ze skupiny KKCG Karla Komárka v květnu na trhu nabídne svůj nový věrnostní program Sazka Klub. Fungovat bude prostřednictvím klasické plastové karty, později i přímo v mobilní aplikaci Sazky. V rozhovoru pro Médiář to řekl ředitel marketingu Sazky Aleš Veselý. Program přinese výhody věrným zákazníkům, Sazce také pomůže o sázejících získat kontaktní údaje. Registrovat se do Sazka Klubu bude možné na kterémkoliv prodejním místě s terminálem Sazky.
„Vedle online sázení chceme usnadnit proces vsazení i zákazníkům v retailové prodejní síti – místo tradičního papírového tiketu si uloží svá oblíbená čísla na zákaznickou kartu, ať už fyzickou, nebo v rámci naší aplikace v mobilním telefonu. Prodejce tak pouze čtečkou načte kartu a zákazník má vsazeno,“ popsal hlavní funkcionalitu.
„Tím, že budeme mít na zákazníka kontakt, můžeme ho informovat o jeho výhře. Nehrozí tak situace, v níž hráč přehlédl výherní tiket s vyšší výhrou. Postupně budeme zavádět řadu dodatečných soutěží a promo akcí o atraktivní ceny, výhradně pro členy Sazka Klubu. Třeba exkluzivní losování o peněžní či věcné ceny – například hned na květen máme připravenou soutěž o milion korun. Šance na výhru je vzhledem k exkluzivitě soutěží pro klub vždy výrazně vyšší,“ doplnil Aleš Veselý. Loterijní firma má přitom na čem stavět: „V průběhu tří let jsme nasbírali víc než půl milionu zákaznických kontaktů.“
Jak ředitel marketingu také Médiáři řekl, Sazka se ve svém věrnostním programu soustředí na vlastní služby, nabídky externích prodejců v Sazka Klubu nechce: „Je spousta věrnostních programů, které nejsou úspěšné proto, že působí jako sleviště – banka třeba posílá slevové kupóny od drogerií po elektroniku. Touto cestou nechceme jít. Výhody budou primárně napojené na hraní či hráče.“ Pokud se v nabídce objeví něco mimo portfolio Sazky, bude to podle Veselého v podobě cen od některé jiné společnosti ze skupiny KKCG - například zájezd od cestovní kanceláře Fischer.
Celý rozhovor s Alešem Veselým přinese Médiář v průběhu května