Cashback RedCrox jde do USA, v Česku chce 300 obchodních partnerů

Webová podoba RedCroxu

E-commerce platforma RedCrox

Startup RedCrox.com, platforma pro e-commerce s prvky gamifikace, obdržel prostřednictvím crowdfundingu na webu Fundlift.cz 4,7 milionu Kč a plánuje expanzi. Na celkovou sumu přitom jeden individuální investor věnoval 2 miliony Kč. O koho se jednalo, zatím nechce startup zveřejnit. „Některé nové investory odhalíme v průběhu května s oznámením o dalším kole fundraisingu, které brzy zahájíme. Naši investoři pocházejí z vrcholového korporátního a investičního segmentu,” sdělil Retailku Stephen Flanagan, zakladatel a ředitel platformy RedCrox.com.

S pomocí investice chce platforma expandovat do zahraničí. Po uvedení na americkém trhu během května má jít zejména o další expanzi v Evropě, hlavně do Ruska, Polska, Bulharska. Plánovaná je i Asie, konkrétně Indie a potom Austrálie. Aktuálně hledá RedCrox partnery pro rozšíření portfolia, mezi stávající patří Amazon, Alza, Booking.com, Expedia, GAP nebo Kiwi.com.

Stephen Flanagan, zakladatel a ředitel RedCroxu

Stephen Flanagan, zakladatel a ředitel RedCroxu

RedCrox.com založil Stephen Flanagan, Ir žijící v Praze, v roce 2013 jako globální e-commerce platformu, která spojuje sportovní akce a společenské události s nakupováním. Účtenky z nákupů mohou uživatelé jejím prostřednictvím nahrát do systému u některého z partnerských obchodů RedCrox.com, kterých je globálně zhruba 300, a mohou zkusit tipovat výsledky sportovních utkání nebo společenských událostí. Pokud bude jejich tip správný, získá celou částku na účtence zpět. Partnerským značkám slouží platforma jako marketingový nástroj, který může zvýšit prodej a posílit loajalitu nakupujících. 

Cílem je mít v Česku 300 partnerů

„Naším primárním cílem je nyní posílit pozici na českém trhu. Českých partnerů máme v současné chvíli 120, přičemž bychom se v rámci možností lokálního trhu chtěli dostat na počet zhruba 250 až 300. Jsme tedy v půli cesty. Věříme, že ještě musíme najít velkého partnera, který se stane hnacím strojem pro naše společné marketingové úsilí. Již nyní spolupracujeme nebo se snažíme navázat spolupráci s několika velkými značkami i společnostmi startupového původu jako Kiwi.com, Rohlik.cz nebo Isoline.cz,” řekl pro Retailek Flanagan.

V březnu na veletrhu cestovního ruchu ITB v Berlíně ozámil svůj záměr rozšířit nabídku služeb také do segmentu cestovního ruchu. Přijít chce s nabídkou maximální slevy, tedy vrácení 100 % nákladů, pokud dotyčný trefí odpověď v tipovací hře. 

Nejnovější