Pivovarnická skupina Heineken uvedla během dubna na český trh nový cider s názvem Lišácké jablko. Cider má mít chuťový profil sušší, než nabízí většina současných značek. Skupina míří na zákazníky, kteří doposud upřednostňovali tradiční pivo. Zaměření na cidery je logické, protože jejich prodeje rostou. Novinka obsahuje 4,5 % alkoholu a prodává se ve vratné lahvi o objemu 0,5 l za doporučenou maloobchodní cenu 15,90 Kč.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce
Jaroslav Haž po 25 letech mění působiště. Bude řídit digitální tým agentury EverWhere
Přijďte ve čtvrtek 21. března