Aperol na akcích předvede schody s barem, objede s nimi české regiony

Aperol schody, se kterými bude značka objíždět regiony

Aperol schody, se kterými bude značka objíždět regiony

Aperol schody, se kterými bude značka objíždět regiony

Aperol schody, se kterými bude značka objíždět regiony

Alkoholický nápoj Aperol z portfolia Rémy Cointreau chystá letos v létě představit veřejnosti takzvané Aperol schody, které bude během roku umísťovat na festivalech a frekventovaných místech, jako je pražská Náplavka. Poprvé je bude možné vidět 12. května na pražském festivalu River Food.

Za novým projektem Aperol schodů stojí duo Jan Sečkař a Petr Vančura, kteří se nechali inspirovat setkáváním se lidí na veřejných prostranstvích a popíjení přímo na ulici. Schody mají být skladné do kostky, která se naloží na nákladní automobil. Ambicí firmy je objet s nimi všechny regiony Česka. Vejde se na ně 50 lidí a jejich součástí je vestavěný bar. Schody jsou osvětlené, mají nainstalované zásuvky, integrovaný stojan na kola a koše na tříděný odpad.

Aperol Spritz, což je míchaná kombinace Aperolu, prosecca a sody, loni podle údajů firmy zaznamenala nárůst řádově o desítky procent. V Česku těchto drinků lidé vypili téměř 9 milionů. V Česku a na Slovensku se loni prodalo více než 415.000 litrů Aperolu, což je v porovnání s rokem 2015 meziroční nárůst o 33 %. V rámci portfolia společnosti Rémy Cointreau, kam patří také Jägermeister, Finlandia, Metaxa nebo Cinzano, Aperol už v roce 2015 zdvojnásobil svůj růst. „Věřím, že značka má stále velký růstový potenciál, nesmíme ale usnout na vavřínech a i dál přemýšlet o inovacích. Dlouhodobá vize je dosáhnout hranice jednoho milionu prodaných litrů do tří let, tedy do roku 2019 v Česku a na Slovensku,“ sdělila Eva Zakálová, brand manažerka Aperolu.

Nejnovější