Kaufland s Papei nabízejí v krabičkách tekutá vejce i samotné bílky

Chytrá vejce od Papei

Chytrá vejce od Papei

Vaječná melanž od Papei

Vaječná melanž od Papei

Bílky od Papei

Bílky od Papei

Oddělování žloutků od bílků ve výrobně Papei

Oddělování žloutků od bílků ve výrobně Papei

Německý maloobchodní řetězec Kaufland začal ve spolupráci s výrobcem potravin Papei exkluzivně prodávat Chytrá vejce, tekutá vejce a bílky v krabičce. Výhradní zastoupení na českém trhu má Kaufland od května po dobu šesti měsíců, balení 200 gramů vaječné melanže (4 žloutky a bílky dohromady) a 225 gramů bílků ze sedmi vajec stojí 29,90 Kč. Podle Michaela Šperla, mluvčího Kauflandu, je bude řetězec nabízet v akci za 19,90 Kč.

„Gastronomický trh jsme už dobyli, proto jsme se nově zaměřili na retail. Za výhodu produktu považuji, že je snadno přenosný a praktický, prodává se v recyklovatelném elopaku a vejce, která na výrobu používáme, jsou pouze českého původu. Vejce jsou ošetřena pasterací, takže nehrozí nákaza salmonelou,“ uvedl Milan Karban, obchodní ředitel společnosti Papei.

Podle Zuzany Syrůčkové, nákupčí Kauflandu, se za první týdny prodeje balených tekutých vajec prodávají zejména bílky, největšími odběrateli jsou zákazníci z řad sportovců. Cílovou skupinou jsou kromě sportovců také domácí pekaři a pekařky. Balená tekutá vejce se v Kauflandu nacházejí v chlazených boxech u vegetariánských a veganských produktů. Trvanlivost uzavřeného produktu je 21 dní, po otevření by se ale měly vejce i bílky hned spotřebovat.

Žloutky, které výrobou bílků zůstanou nevyužité, používá Papei na výrobu majonéz nebo do baleného pečiva jako bábovky. „Portfolio chceme dál rozšiřovat, i pro žloutky do budoucna chystáme uplatnění. Diskuse jsme o nich vedli už při uvedení bílků a melanže na trh, ale bílky jsou z pohledu spotřebitelů preferovanější komoditou. Žloutky bychom chtěli uvést v balení do roku a půl maximálně,“ sdělil Karban.

S podporou od bloggerek a na festivalech

Spolupráci naváže Papei a Kaufland hlavně s foodblogerkami

Spolupráci naváže Papei a Kaufland hlavně s foodblogerkami

Zahájení prodeje podpořila Papei ve spolupráci s Kauflandem online komunikačními aktivitami. Ty budou zaměřeny především na sociální sítě, využijí ambasadory z řad foodbloggerů (Monika Menka, autorka blogu Celiaxmoni, a Míša Šupáková, autorka blogu Cooking with Šůša) a tváře ze světa sportu, aktuálně Papei jedná třeba s fitness trenérkou Annou Kelišovou. PR podpora bude zaměřena na recepty a redakční tipy. Uvedení na trh podpoří sales promotion v prodejnách Kaufland, kde jsou plánovány letákové akce a ochutnávky.

„Později se podpora zaměří na sponzoring vybraných akcí, Chytrá vejce budou vidět také na festivalech, pracovat v terénu chceme také s našimi ambasadory z řad sportovců. Nebráníme se ani určité formě cross promotion s nějakou potravinářskou značkou. Vše záleží na tom, jak zákazník produkt přijme,“ dodala Martina Bauerová, vedoucí marketingu a komunikace ze společnosti Papei.

Bílkoun bez příchuti

Bílkoun bez příchutí značky Papei Vege, prodává Tesco

Kromě Kauflandu spolupracuje Papei exkluzivně také s britským maloobchodním řetězcem Tesco, pro které od letošního března vyrábí vegetariánské potraviny Papei Vege. Do sortimentu řady patří vegetariánská sekaná, bratwursty, řízky nebo karbanátky. „Nejvíce se nám osvědčil prodej bílkového produktu Bílkoun a vegetariánského falafelu,“ dodala Bauerová.

Nejnovější