Slovenský fast food Mr. Kebab vstupuje do Česka, zprvu do obchodních center

Vzhled poboček Mr. Kebab

Vzhled poboček Mr. Kebab

Na český trh vstupuje nová fast foodová síť Mr. Kebab. Na konferenci Franchise Day to oznámil její zakladatel a franšízor Ľubor Lelovits. V Česku bude síť provozovat pod masterlicencí firma Czech Retail Group Petra Kutíka a Ondřeje Šlechty, která se starala o franšízu třeba Fruitisima. Czech Retail Group je franšízorem pro české franšízanty, nabízet jim bude tři typy prodejen – provozovnu v obchodním centru, exteriérový stánek, nebo samostatný městský fast food. „Začneme prodejnami v obchodních centrech a na dopravních uzlech, o konkrétních místech zatím vyjednáváme. V krátkodobé vizi bychom tu chtěli mít aspoň 20 provozoven,“ sdělil na konferenci Kutík. 

Řetězec vznikl v roce 2005 na Slovensku. Menu je postavené převážně na kuřecím kebabu, ale jak Lelovits uvedl, nabídku doplňují sýrové, bramborové nebo zeleninové speciality. Maso nechává Mr. Kebab vyrábět v rakouské výrobně podle starého tureckého receptu. Většinu ostatních surovin odebírá řetězec od slovenských nebo českých dodavatelů, 40 % surovin vyrábí pod vlastní značkou.

„Máme dobře propracovanou marketingovou podporu. Před dvěma nebo třemi roky jsme zásadně změnili menu boardy, což z týdne na týden způsobilo růst tržeb o 20 %. Máme i věrnostní a bonusové karty, provozujeme různé lokální promoční akce a u prodejen jsou kromě statických menu boardů také multimediální televize,“ popsal Lelovits. Kromě toho má Mr. Kebab microsite mrkebab.eu a také facebookovou stránku, každá prodejna svou. „Mr. Kebab rovněž disponuje asi čtvrt roku starou mobilní aplikací, která je propojená s věrnostním programem,“ doplnil Ľubor Lelovits. 

Nejnovější