Tchibo v Česku uvádí Mazagrande, kávovou limonádu s citronovou příchutí

Nový nápoj Tchiba Mazagrande. Zdroj: Facebook Mazagrande

Nový nápoj Tchiba Mazagrande. Zdroj: Facebook Mazagrande

Německý řetězec specializovaný na kávu Tchibo uvádí na český trh kávovou limonádu s příchutí citronu, kterou nazval Mazagrande. Nápoj vznikl v Alžírsku, původní jméno Mazagran pochází od pevnosti, kterou tam francouzští legionáři obléhali. Jeho konzumace je aktuálně rozšířená hlavně v Portugalsku, kde se pije jako káva s ledem a citrónem. V koktejlové verzi se kombinuje třeba s rumem. 

Mazagrande je nealkoholický nápoj s 1% podílem kávového extraktu, slazený je pouze ovocným koncentrátem. Česko je pro Tchibo pilotní zemí, kde se nový nápoj v úzké plechovce o 250 ml bude prodávat. „My jsme se rozhodli do projektu jít a od naprostého počátku jsme vytvářeli chuťový profil, název, design i strategii produktu. Důvěru centrály v Německu pro to, že nová kávová limonáda, dnes již tedy Mazagrande, bude pilotně jako první uvedena právě na český trh, jsme získali díky našim dobrým prodejním výsledkům a několika úspěšným kampaním, které jsme realizovali,“ říká Steffen R. Saemann, marketingový ředitel Tchibo Praha, která kávovou limonádu Mazagrande vyrábí a distribuuje na českém trhu.

Hliníková plechovka Mazagrande, autorem agentura Cocoon

Hliníková plechovka Mazagrande, autorem agentura Cocoon

Cílovou skupinou, na kterou bude Tchibo nový nápoj komunikovat, jsou mladí lidé mezi 18 až 25 lety. Plechovku, která kombinuje fotografie kávových zrn, citrusů a zelené barvy, vytvořila agentura Cocoon, která stojí třeba za redesignem jogurtů a celého portfolia značky Hollandia. Stejně tak se agentura Cocoon postarala o logo Mazagrande. O PR aktivity nápoje se stará agentura Doblogoo. Koupit si nový nápoj je možné v maloobchodní síti, velkoobchodech, 39 značkových obchodech Tchibo, u čerpacích stanic pohonných hmot nebo online třeba u Rohlik.cz. Doporučená maloobchodní cena je 29,90 Kč.

Logo Mazagrande z dílny agentury Cocoon

Logo Mazagrande z dílny agentury Cocoon

Tchibo od poloviny května komunikuje nový výrobek pomocí televizního spotu, na sociálních sítích (Facebook, Instagram, YouTube) a na pomoc přizvala k uvedení na trh také bloggery a známé osobnosti, jako je Mariana Prachařová, Milan Peroutka, trio Bloges Robes nebo Pavlína Jágrová. Mazagrande má také vlastní microsite www.mazagrande.cz. Digitální strategii, web a obsah pro sociální sítě připravila agentura Etnetera Motion. Všechny prvky komunikace sjednocuje Mazagrande pod kampaní s claimem Ochutnej #zvědavost. Spot a veškeré materiály Tchibu vytvořila agentura Kaspen/Jung von Matt. Agentura Frontend se postará o sampling v ulicích větších měst a na tour po letních festivalech se vydá s Mazagrande Airstream.