Pepsi podruhé pořádá Souboj chutí, nově zapojí i nápoje bez kalorií

Stánky Souboje chutí

Stánky Souboje chutí

Výrobce nápojů a potravin PepsiCo letos podruhé v řadě spustil v Česku i na Slovensku testování chutí dvou globálních značek kolových nápojů. Akce bude trvat do konce letních prázdnin. Letos chce v Souboji chutí, jak firma event nazývá, testovat i kolové nápoje bez kalorií. 

„S loňským Soubojem chuti jsme zaznamenali velký úspěch, proto jsme se rozhodli ho s mnoha inovacemi zopakovat. Zásadní novinkou je, že lidé budou moci vyjádřit svůj názor na chuť koly také ve stále oblíbenější kategorii bezkalorických nápojů, uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi v Česku, „Pepsi v černém balení je zároveň naší letošní představenou novinkou mezi bezkalorickými kolovými nápoji.“ Stejně jako loni každý, kdo nápoje ochutná, ve slepém testu rozhodne, který z nápojů je lepší, a odpověď sám označí do mobilní aplikace, kterou bude mít k dispozici tým Pepsi.

PepsiCo nasadí menší testovací stánky

Pepsi letos použije v Souboji chutí menší pojízdné jednotky

Pepsi letos použije v Souboji chutí menší pojízdné jednotky

Letos chce PepsiCo testováním oslovit ještě víc spotřebitelů, proto je v plánu udělat v rámci road show v řádech desítek víc zastávek než loni. „Letošní novinkou budou také menší mobilní testovací jednotky. Díky nim se lidé budou moci zapojit do druhého ročníku Souboje chuti třeba i na oblíbených místech, jakou jsou třeba přírodní koupaliště, parky nebo centra měst,“ uvedl Šlechta. Nejbližší zastávky jsou aktuálně 27. a 28. května festival Mezi ploty v Praze a 27. května ve sportovním centru Račice. Testovat budou moci i domácnosti, speciální balíčky s neoznačenými nápoji. Tyto balíčky mohou získat na sociálních sítích po zaregistrování se do kampaně.

Testovací balíčky, které budou zaslány do domácností

Testovací balíčky, které budou zaslány do domácností

Souboj chuti má vlastní microsite www.soubojchuti.czKampaň bude mít podporu ve všech hlavních komunikačních kanálech, tedy v televize, online, v tisku, v PR, out-of-home, eventy a v instore. Digitální kampaň zajišťuje agentura Etnetera Motion. Podlinkové aktivity kampaně – road show a instore – obstarává Ritual Communication, nadlinkové – televizi, rádio, out-of-home, print – má na starost agentura Mark BBDO. 

Loni se do Souboje chuti se v Česku zapojilo přes 22.000 lidí. Z toho 60 % údajně označilo Pepsi jako kolový nápoj s lepší chutí. PepsiCo nikdy nezveřejnila, o jakou druhou značku kolového nápoje se jedná. Josef Neumann, generální ředitel, loni v rozhovoru pro iDnes.cz uvedl, že se jedná o další globálně nejrozšířenější kolový nápoj, z čehož jednoznačně vyplývá Coca-Cola.

Nejnovější