Lidl kvůli oblečení najal modelku Heidi Klum, odstartuje Lidl Fashion Week

Německá modelka Heidi Klum je novou tváří Lidlu

Německá modelka Heidi Klum je novou tváří Lidlu

Německý maloobchodní řetězec Lidl začal na kolekcích oblečení spolupracovat s německou supermodelkou Heidi Klum. Lidl si od spolupráce slibuje „pozvednutí na další úroveň“. Spolu s redesignem svých prodejen, které jsou nyní prostornější a modernější, je to další krok, kterým diskontní řetězec cílí na movitější a náročnější klientelu.

Nový Lidl ve Strakonicích

Nový design prodejen Lidl

Modelka Heidi Klum pro Lidl navrhla vlastní kolekci, která bude na americkém, evropském a tedy i českém trhu dostupná během druhé poloviny letošního roku. V Americe Lidl své působení teprve zahájí, první prodejny otevírá 15. červnaLidl klade stejně jako já velký důraz na výrobky, které jsou kvalitní a za skvělou cenu. Móda by totiž měla být nejen zábavná, ale každý by měl mít i možnost si ji dovolit,“ míní Heidi Klum.

Zmiňovaná módní kampaň zahájí dlouhodobý projekt s názvem Lidl Fashion Week, v rámci něhož řetězec představí svou mezinárodní nabídku oblečení. Prodejní Lidl Fashion Week se bude konat několikrát do roka ve všech zemích a řetězec během něj vždy nabídne exkluzivní módní kolekci. Projekt startuje právě s Heidi Klum. Lidl se tak snaží navázat na úspěch mezinárodních týdnů (francouzský, španělský či řecký), během nichž vždy propaguje regionálně zaměřenou nabídku potravin.