Foot Locker otevřel na Václavském náměstí třípatrovou prodejnu

Interiér nového Foot Lockeru

Interiér nového Foot Lockeru

Část Foot Lockeru, specializovaná na basketball

Část Foot Lockeru, specializovaná na basketball

Interiér nového Foot Lockeru

Interiér nového Foot Lockeru

Slavnostní otevření Foot Lockeru

Slavnostní otevření Foot Lockeru

Prodejce obuvi a oblečení Foot Locker otevřel v sobotu 3. června na dolním konci Václavského náměstí v budově Golden Towers svou vlajkovou prodejnu. Obchod má tři patra a se 600 čtverečními metry patří mezi největší obchodní místa značky Foot Locker v Evropě. 

Palác Golden Towers, kde se nový Foot Locker nachází

Palác Golden Towers, kde se nový Foot Locker nachází

Kromě oddělení pro ženy, muže a děti je zde také specializovaná basketbalová sekce House of Hoops. Vzhled pražského obchodu pro Foot Locker navrhl nizozemský designér tenisek Kwills. Vlajková prodejna nahradila dřívější prodejní plochu francouzské sítě Promod a kasina. Pronájem zprostředkovala poradenská firma Cushman & Wakefield. 

„Prahu považujeme v rámci regionu středo-východní Evropy za klíčovou lokalitu. Místní trh je stabilní a turistický ruch je dlouhodobě na vzestupu,“ řekl letos v lednu k otevření Martin Macháč, ředitel v oblasti nemovitostí v oddělení Foot Locker Europe.

Značka Foot Locker vznikla v roce 1974 ve Spojených státech. Má přes 800 obchodů po celé Evropě a více než 3.400 celkově ve 23 státech světa. V Česku provozuje prodejny v obchodních centrech v Praze, Brně, Ostravě, Plzni nebo Hradci Králové. Prodává zboží od značek, jako jsou například Nike, Adidas, Lacoste nebo Puma. Prodává i vlastní značky obuvi Foot Locker, Footaction, Lady Foot Locker, Kids Foot Locker, Champs Sports, Six:02 nebo Runners Point.