Globus má spotřebitelskou hru o půl milionu, díky změně loterijního zákona

Obchodní řetězec Globus od 1. června do 9. srpna pořádá loterii pro zákazníky, soutěžit se bude o půl milionu korun. Globusu to od ledna povoluje novela loterijního zákona, který přesunul spotřebitelské soutěže do zákona o ochraně spotřebitele. Tím maloobchodníky vyjmul z povinnosti soutěžit pouze o ceny do 20.000 Kč a navíc nejsou povinni hlásit soutěže ministerstvu financí. 

Kampaň k nové soutěži Globusu

Kampaň k nové soutěži Globusu

Od začátku června mohou zákazníci v Globusu za své nákupy získávat herní kupony a zapojit se s nimi do hry. „Akci jsme odstartovali 1. června a bude probíhat následujících deset týdnů. Jednou za dva týdny rozdá každý z hypermarketů stovce svých zákazníků odměnu jeden tisíc korun v podobě dárkového poukazu na nákup. V jejím finále vylosujeme patnáct hlavních vítězů, kteří si odnesou odměnu celého půl milionu korun,“ vysvětluje princip soutěže Pavla Hobíková, mluvčí řetězce Globus.

Zákazníci se budou moci zapojit do hry prostřednictvím herních kuponů, které získají ke svým nákupům v rámci účtenek. A to za každý nákup nad 700 Kč nebo za 10 extra bodů nasbírané za extra produkty v jednom nákupu. Pro zisk herního kuponu stačí naplnit jednu z podmínek. Pokud v rámci jednoho nákupu naplní obě tyto podmínky, získají k jednomu nákupu hned 2 herní kupony. Počet herních kuponů, které zákazník do hry zapojí je neomezený. 

Kampaň s názvem Splňte si své sny podpoří Globus reklamou. Při její přípravě spolupracoval s kreativní agenturou Klan, jež patří do komunikační skupiny Publicis One. TV spot navazuje na ten vánoční s dětským protagonistou. Tou řetězec na konci loňského roku podporoval službu samoobslužného nakupování Scan & Go. Nosiči budou televize, online i rádio, kampaň by měla propagovat nejen soutěž samotnou, ale zároveň i prémiové produkty zapojené do hry prostřednictvím extra bodů.