Značka Frisco představila novou recepturu, v jejímž rámci přešla z ječného sladu na jablečný základ. Plzeňský Prazdroj, pod který Frisco patří, tím vedle Kingswoodu rozšířil nabídku ciderů. Chuťový profil nápoje zůstává podle Prazdroje stejný. Kromě receptury se rovněž designově inovoval obal a do škály navíc přibyla příchuť Frisco Lesní ovoce, které je kombinací ostružin, borůvek a černého rybízu.
V plánu je i nadále se u značky Frisco zaměřovat především na ženy, cílová skupina je prý ale širší, oslovit by měla i věkovou kategorii 35 let a více. Komunikace nového Frisca se opírá především o TV kampaň, která běží již od počátku května. TV spoty doprovází také printová a online komunikace.
Cidery jsou pro místní pivovary sázkou na jistotu a začlenit do nich Frisco není překvapivou strategií. V případě Prazdroje vzrostla loni konzumace Kingswoodu ve všech jeho chuťových variantách o 20 %. Skupina Heineken také ohlásila, že se během loňska prodalo jejího cideru značky Strongbow o 70 % více než rok před tím. „Pro zachování unikátní české pivní kultury bude letos důležité zejména zvyšovat kvalitu hospod a restaurací, což se týká nejen prostředí, ale i služeb a rozšíření nabídky produktů jako ciderů, nealkoholických piv nebo pivních speciálů,“ potvrdil trendy na trhu Tomáš Mráz, obchodní ředitel segmentu restaurací a hospod Plzeňského Prazdroje.