Pražské řeznictví Agrofertu má novou pobočku Na Poříčí, letos chystá další čtyři

Interiér nového Pražského řeznictví Na Poříčí

Interiér nového Pražského řeznictví Na Poříčí

Interiér nového Pražského řeznictví Na Poříčí

Interiér nového Pražského řeznictví Na Poříčí

Interiér nového Pražského řeznictví Na Poříčí

Interiér nového Pražského řeznictví Na Poříčí

Interiér nového Pražského řeznictví Na Poříčí

Interiér nového Pražského řeznictví Na Poříčí

Pražské řeznictví, které se konceptem řadí mezi prémiové, expanduje. Od 8. června funguje nová prodejna v pražské ulici Na Poříčí 46, další bude bude otevřená na přelomu července a srpna v ulici Koněvova 112 na Žižkově. Pražské řeznictví spadá pod firmu PMU, která patří holdingu Agrofert. Ten Andrej Babiš, bývalý ministr financí, místopředseda vlády a současný předseda hnutí ANO, letos převedl do svěřenského fondu. První Pražské řeznictví se otevřelo loni v květnu v Praze na Vinohradech.

Tehdy zástupci Pražského řeznictví uvedli, že by do konce roku rádi otevřeli další dvě pražské pobočky. „Bohužel bylo ale nesmírně náročné sehnat vyhovující pobočky, které by také odpovídaly naší cílové skupině,“ prohlásila pro Retailek Martina Bauerová, která se stará o PR řeznictví. Podle slov Bauerové by se letos mohla síť rozrůst o další tři pobočky – jedna má být u Národní třídy, další v Dejvicích, třetí na Letné.

Prioritou bude „vzdělávat zákazníky“

Nová, čerstvě otevřená pobočka Na Poříčí rozlohou dosahuje 160 metrů čtverečních a designem kopíruje první pobočku Pražského řeznictví na Vinohradech. Design kombinuje lesklý mramor a dřevo v kombinaci s inventářem, který byl řešen na míru dané prodejně. Za interiérem stojí opět studio Maranko Design. Otevření pobočky podpořily aktivity PR, obsah na sociálních sítích, inzerce v lokálním tisku či POP navigace.

Komunikace řeznictví bude i nadále probíhat na sociálních sítích ve spolupráci s food bloggery. Zaměřit se chce Pražské řeznictví na vzdělávání zákazníků. „Aktuálně se více zaměřujeme na podporu prodeje a vzdělávání v místě prodeje. Právě takové aktivity spouštíme v těchto dnech, kdy naše zákazníky pomocí propagačních materiálů učíme, jak správně vybrat maso, jak si připravit steak či proč by měli dát přednost českému skotu místo toho z dovozu,“ popisuje novinky Bauerová. Cílovou skupinou jsou podle ní lidé nad 25 let, kteří nejsou citliví na ceny prémiového řeznictví a chtějí o mase vědět víc.

Obdobný koncept prémiového řeznictví rozvíjí mimo jiné i síť restaurací Ambiente, nazvala ho Naše maso. a provozuje ho v pražské Dlouhé ulici. 

Andrej Babiš převedl letos v únoru holding Agrofert do svěřenského fondu poté, co začal platit zákon o střetu zájmů. Ve svěřenském fondu figurují tři správci, kteří majetkem disponují, nejsou však jeho vlastníkem. Správci fondu jsou v tomto případě Babišova partnerka Monika, šéf představenstva Agrofertu Zbyněk Průša a Babišův právník Alexej Bílek. Kromě řeznictví patří pod holding rovněž masokombinát Kostelecké uzeniny, řeznictví Procházka, která jsou často navázána na prodejny Lidlu, Kauflandu nebo Penny, a síť rychlého občerstvení s hot dogy Parky’s. 

Jak vypadá interiér Pražského řeznictví

Nabídka občerstvení v Pražském řeznictví

Nabídka občerstvení v Pražském řeznictví

Exteriéry Pražského řeznictví

Exteriéry Pražského řeznictví

Sortiment prodejny Na Poříčí

Sortiment prodejny Na Poříčí

Sortiment prodejny Na Poříčí

Nejnovější