Do gastronomického startupu Storyous nově nastupuje Ivo Korčák, bude zastávat pozici ředitele obchodního rozvoje v rámci Česka. Firmu má také připrav ke vstupu na další evropské trhy. Korčák do Storyous přichází z pozice generálního ředitele v technologické firmě Alnair. V minulosti působil Korčák v pozici business development konzultanta pro T-Mobile, UniCredit Bank nebo AV Media.
Pod Korčákovým vedením by se měl startup ještě letos vypravit do Německa, Maďarska a Turecka, zároveň chce rozvinout aktivity na českém trhu, které by měly přinést 50% růst každý rok. Aktuálně působí Storyous od loňska v Polsku. „Analýzy zahraniční expanze jsou již připravené, nyní dokončujeme vyhodnocení legislativního a konkurenčního prostředí a nastavujeme produktové propozice. V současné době za trhy s největším potenciálem považujeme Německo, Maďarsko a Turecko. Zde bychom naše aktivity měli zahájit ještě letos, od roku 2018 pak přijdou na řadu ještě další země,” vyjmenovává nový ředitel obchodního rozvoje Storyous.
Pod vedením Korčáka se začne připravovat také rozšíření funkcí chytrých gastronomických systémů. Na řadu přijdou integrační moduly, které systém pomocí API (pozn. red. rozhraní pro programování aplikací) propojí s dalšími službami. Právě tyto změny by měly na českém trhu zajistit další růst. „Mou vizí je mít v jednom POS zařízení všechny důležité služby pro majitele a provozovatele gastro podniků. Tedy nejen transakce, platby, skladové hospodářství a inventury, jak je tomu nyní, ale také rezervace, přehled o hostech, správu marketingových kampaní a online promotion nebo food delivery, To vše přehledně a intuitivně. Zajistit na českém trhu 50% růst každý rok je s takovým produktem zcela reálná ambice,” doplnil Ivo Korčák.