Albert zavedl novou značku Česká chuť

Marian Jurečka, ministr zemědělství, stvrdil uvedení nové značky Česká chuť na trh.

Marian Jurečka, lidovecký ministr zemědělství, stvrdil uvedení nové značky Česká chuť na trh

Maloobchodní řetězec Albert na trh uvádí novou značku potravin Česká chuť. Chce tím rozšířit nabídku produktů od českých výrobců v prodejnách a zároveň splnit definici zákona o označení českých potravin. Albert představil několik produktů z nové řady už v prvním čtvrtletí letošního roku, například česká jablka nebo pultové delikatesy.

Momentálně nabízí 80 výrobků napříč čerstvým i trvanlivým sortimentem. Pod značkou Česká chuť se aktuálně prodávají mléčné a masné výrobky, ovoce, čerstvou i sterilovaná zelenina, těstoviny, majonéza nebo hořčice, ale také pečivo, tyčinky a piškoty. „Značka Česká chuť se kvalitativně srovnává s nejlepšími výrobky v dané kategorii, ale cena jejich výrobků je zpravidla o trochu nižší. Zákazník si tak může být jistý, že dostává výrobky vysoké kvality za příznivou cenu s garantovaným českým původem,“ uvedla k positioningu Barbora Vanko, mluvčí Albertu.

Nabídka České chuti se rozšíří

Zleva: Výrobci Petr Hrdlička (Záruba Food), Milan Lipavský (Seli), Martina Králová (Perník), ministr Marian Jurečka, Jiří Mareček a Petr Pavlík (Albert)

Zleva výrobci Petr Hrdlička (Záruba Food), Milan Lipavský (Seli), Martina Králová (Perník), ministr Marian Jurečka, Jiří Mareček a Petr Pavlík (Albert)

„Produkty České chuti do našich obchodů přináší naši dlouholetí malí i velcí dodavatelé z Česka,“ řekl Petr Pavlík, ředitel pro obchod v Albertu. Značku Česká chuť Albert oficiálně představil v Hradci Králové u jednoho z dodavatelů produktů, výrobce piškotů Perník. Přítomný byl i ministr zemědělství Marian Jurečka (KDU-ČSL).  

Podle zákona o potravinách musí mít nezpracované potraviny, například maso, ovoce nebo zelenina, 100% český původ a potraviny sestávající se z více složek, jako jsou jogurty či pečivo, alespoň 75 % celkové hmotnosti českého původu. Pokud definici ministerstva zemědělství splní, mohou nést označení „česká potravina“. Stejně jako Albert, i třeba online supermarket Rohlik.cz nedávno zavedl speciální značení pro české potraviny. Za pravdivost informací Rohliku ručí dodavatelé finančně.