Výrobce kosmetiky Yves Rocher Česko a Slovensko má nového generálního ředitele, od začátku července firmu vede Miroslav Kubricht. Ve funkci vystřídal Alenu Záhorskou. Nový generální ředitel se bude v Česku a na Slovensku snažit o rozvoj značky pomocí franšíz i vlastních obchodů. Aktuálně má značka v Česku 70 prodejních míst.
Miroslav Kubricht chce také pracovat na dalším upevňování pozice značky na obou trzích. „Nestačí jen sledovat trendy nákupního chování a plnit obchodní cíle. Neustále je třeba pracovat na tom, aby se značka vyvíjela, dodávat jí emotivní náboj a rozšiřovat komunitu lidí, kteří jí důvěřují,“ věří nový šéf Yves Rocher. Na vedení značky se bude podílet s Pierrem-Alexandrem Chenelem, ředitelem pro střední a východní Evropu.
Kubricht se dříve šest let staral o rozvoj obchodní sítě oděvní firmy Levi Strauss & Co., na pozici ředitel retailu pro východní Evropu a jednatel českého a slovenského zastoupení. Poslední dva roky působil v Rusku jako ředitel maloobchodu sportovní značky Nike. Zodpovědný byl za růst, rozvoj a optimalizaci řízení partnerských obchodů. Předtím pro tutéž značku pracoval jako obchodní ředitel pro střední Evropu.