Čisticí produkt Savo výrobce rychloobrátkového zboží Unilever přichází do segmentu prostředků na mytí nádobí. Nový výrobek, dříve určený hlavně na silné nečistoty při úklidu domácnosti, má název odpovídající jeho využití – Savo Na nádobí. Unilever ho nabízí ve třech variantách, každá z nich má mít specifické vlastnosti. Zelená, která voní po limetkách a jasmínu, účinkuje i ve studené vodě. Oranžová, jež voní po pomerančových květech, hlavně odstraňuje silný zápach. Modrá s vůní limetky a máty údajně zachová houbičku na mytí hygienicky čistou. Cenově se pro spotřebitele pohybuje kolem 52,90 Kč za kus.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Naked Attraction s místními účastníky
Nahá seznamka na Óčku bude mít česko-slovenskou verzi, televize rozjela castingy
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
Tentokrát ani nikdo nekandidoval