Síť prodejen elektrospotřebičů Euronics se zaměřila na vestavné spotřebiče a tomu nově přizpůsobila svou kampaň. „Ve vestavbách je obrovský potenciál. Jejich prodej však oproti volně stojícím spotřebičům potřebuje speciální péči,“ říká Marek Ingr, marketingový manažer Euronics. Hlavním cílem projektu je, kromě nákupu, dostat Euronics do povědomí zákazníků jako specialistu na vestavné spotřebiče. K vytvoření pozice leadera v oblasti vestavných spotřebičů má dopomoct i speciálně vyškolený personál a nový typ katalogů zaměřený exkluzivně na tento typ spotřebičů. Doprovodná kampaň probíhá skrze online komunikaci, letáky a rozhlasovou kampaň v rádiích skupiny Radiohouse nebo v rádiu Impuls. Nástrojem pro přesvědčení zákazníků ke koupi má být dárek k nákupu dvou vestavných spotřebičů. Projekt byl zahájen 1.3. na svém eshopuwww.euronics.cz, hlavní část bude ale probíhat od 16. do 31. března 2016. „Podporu vestaveb v takové míře jsme ještě nerealizovali. V letošním roce se očekává rekordní objem poskytnutých hypoték, s nimi přijdou výstavby i rekonstrukce a potřeba koupě nových spotřebičů,“ vysvětluje Ingr.
Logická akce, reagující na to, že Češi stále více investují do vylepšování svých domovů. Vítám akcent na speciální školení personálu, jde určitě o jeden z účinných způsobů diferenciace od internetových prodejců.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)
Uvidíme …Úspěšný prodej vestavných spotřebičů je často spojen s částečnou nebo úplnou přestavbou kuchyně. S tím souvisí potřeba úplně jiných služeb, než při prodeji klasických volně stojících spotřebičů. Zkrátka není to jen o těch spotřebičích.
Petr Bena (Alza.cz)