V červnu a v listopadu 2014 se otevřely dva mléčné bary Yogoterie v Arkádách Pankrác a v Obchodním centru Atrium Flora. Mražený jogurt podávaný jako zmrzlina nebyl úplnou novinkou na českém trhu, už předtím tu zhruba rok figurovala společnost Yobar a v průběhu se do pražského Palladia nastěhoval koncept Funny Danny. Za rok 2015 vydělala Yogoterie 5,5 milionů Kč, což je 25% nárůst oproti roku 2014. Nyní se firma, kterou založila skupina tří nadšenců a kteří koncept podle svých slov odkoukali na cestách a studiích v USA, rozhodla rozšířit své pole působnosti formou franšízy nabízí předání know-how Yogoterie a možnou spolupráci. „Plánujeme rozvoj Yogoterie pomocí franšízových poboček po celém Česku, rádi bychom obsadili všechna krajská města, v Brně jsme dostali nabídku zajímavé lokality v Obchodním centru Olympia a z našeho průzkumu mezi brněnskými obyvateli tam cítíme velký potenciál úspěchu. Franšízu Yogoterie nabízíme i pro pražské lokality, kde v letošním roce plánujeme otevřít další 2 pobočky,“ komentuje jeden ze zakladatelů firmy Přemysl Hejda.
Yogoterie chce franšízami obsadit krajská města
Co nabídne Warner TV a nový Max
První ročník nové soutěže
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Pokud jste nestihli přes týden
Tentokrát ani nikdo nekandidoval