Fastfoodový řetězec Burger King pružně zareagoval na nejnovější změny konceptů a technologické inovace svých největších konkurentů na našem trhu a spustil mobilní aplikaci, která má zákazníkům Burger Kingu usnadnit orientaci v nabídkách nebo třeba lokacích restauračních zařízení. K dohledání je otevírací doba fastfoodů a vzhledem k novele zákona z roku 2014 i seznam alergenů nebo výživových hodnot, které potraviny obsahují. Všechny řetězce tohoto typu v poslední době hojně rozdávají papírové slevy na celá menu, jednotlivé pokrmy nebo 1+1 zdarma, Burger King je pomocí této aplikace nově přinese online. Česko není první zemí, kde se fastfood pokusí cílit na klientelu přes mobily, 7 milionů stáhnutí už má v Německu a 5 milionů ve Španělsku. Aplikace je ke stažení v AppStore i v Google PlayStore. Celá věc rozhodně není novinkou ve světě fastfoodů, jak McDonald´s, tak KFC mají aplikaci na velmi podobné bázi z předchozích let. McDonald´s disponuje aplikací „Můj McDonald’s“ dostupnou pro Čechy, KFC zatím aplikaci na českém trhu nerozvinulo.
Burger King bojuje proti konkurenci aplikací
Co nabídne Warner TV a nový Max
Naked Attraction s místními účastníky
Včetně kompletní letní olympiády
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Tentokrát ani nikdo nekandidoval