Prodeje Pivovarů Staropramen se stabilně už 4 roky pohybují na úrovni 3,1 milionů hektolitrů, letos ovšem pivovarnická skupina pocítila lehké snížení objemů prodejů z předchozích 3,16 milionů hektolitrů na loňských 3,12 milionů hektolitrů. Naopak česká jednička Plzeňský Prazdroj i piva z portfolia Heineken za sebou mají prodejně velice úspěšné období. Na zahraničních trzích se mu dařilo o něco lépe, export vzrostl o 7 % a dosáhl prodeje 600 tisíc hektolitrů. Největšími odběrateli bylo Slovensko, Velká Británie a Německo. Za zlepšením pozice v zahraničí stojí podle společnosti správně zvolená marketingová strategie spolu s posílením značky v portfoliu skupiny Molson Coors, kam Staropramen patří.
U nás společnost loni investovala do tankových technologií (díky nimž spotřeba narostla o 14 %) a do rozšíření ciderů Carling o dvě nové příchutě – jablko a máta/limetka, kromě jiného také převzala distribuci ležáku Corona. K navýšení spotřeby Carlingu o 44 % pomohlo Staropramenu loňské letní mimořádně přející počasí. Staropramen loni na podzim výrazněji podpořila prodej v hospodách spuštěním tzv. Staropramen Sportovního kina. Hospodám byl nabídnut zvýhodněný balíček sportovních přenosů na O2 Sport. Akce se účastní 700 hospod, nárůst prodejů se díky kampani pohybuje kolem 10 %.