Prodejce papírových přání, deskových her a dárkového sortimentu Albi projde u příležitosti výročí 25 let na trhu redesignem loga a prodejen. Veškeré tyto novinky budou odhalení ve středu 31. srpna v Obchodním centru Chodov, kde se také otevře dosud největší ze třiceti prodejen této české firmy. Nový vizuál Albi a komunikační strategii podzimní kampaně připravil kreativní ateliér Frank. Společnost v rámci oslav uvádí i několik produktových novinek. V prodejnách se budou prodávat plyšáci Me to You v novém designu, knihy pro nejmenší nebo společenská hra Víkend, připravená ve spolupráci s televizí Nova. „V naší nejnovější prodejně zákazník uvidí, jak velkou cestu Albi ušlo od malého stánku na Staroměstském náměstí až po současnost a ukážeme mu i směr, jakým se Albi chce vydat v dalších letech. Inovaci vizuální identity včetně loga si přirozeně vyžádal posun a rozvoj produktového portfolia a rozšíření sítě vlastních prodejen,“ slibuje majitel Albi Antonín Kokeš.
Albi otevře na Chodově největší prodejnu
Co nabídne Warner TV a nový Max
První ročník nové soutěže
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Pokud jste nestihli přes týden
Tentokrát ani nikdo nekandidoval