Společnost Moris Design Radomíra Klofáče, zaměřující se na návrhy a realizaci komerčních prostor, přesune v Praze část svých výrobních kapacit z michelské centrály do rozšířené štěrboholské výrobní haly. Tam navyšuje kapacitu o 1.000 metrů čtverečních výrobní plochy. Vznikne tak větší prostor pro ukázkové instalace prototypových prodejen a dílčích prostředků na podporu prodeje. V původní michelské centrále bude navýšen počet kancelářských prostor pro narůstající tým projektových manažerů, konstruktérů a designérů.
Moris Design dělá pěkné věci a jeho expanze je jedním z mnoha důkazů, že se lepší nejen naše finanční situace, ale i vkus. Gratuluji.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)
Jsem ráda, když se členům Popai daří, je to i ukázka že tato část marketingové komunikace, tedy komunikace se zákazníkem v místě prodeje, je efektivní, že ji firmy využívají a tedy investice do POP a POS rostou.
Monika Hrubalová