Televizi Nova - konkrétně její hlavní kanál a pak menší stanice Cinema a Smíchov - využil britský řetězec Marks & Spencer, aby dal českým spotřebitelkám vědět o své kolekci dámské módy pro podzim a zimu 2016. Britský prodejce se pro reklamu v televizi - dražší, ale s větším dopadem - rozhodl poprvé v Česku i na celém evropském kontinentu. Netočil přitom žádný nový spot, ale lokalizoval ten od londýnské agentury RKCR/Y&R se skladbou Uptown Funk Marka Ronsona a Bruna Marse.
V Česku se spot vysílá tři týdny, od 5. do 25. září. Televizní kampaň přitom doplňuje internet. Tak o tom ostatně před čtvrt rokem mluvil šéf marketingu Zdeněk Hošek. „S naší mediální agenturou Carat se také bavíme o změně naší mediální strategie, protože v současnosti máme marketingových aktivit možná až moc a naše kampaně se pak vzájemně oslabují. Chceme jich tedy méně, ale s vyšším dopadem. Musíme přitom počítat i s tím, že s televizí budeme muset investovat do reklamy dvojnásobek toho, co do ní dáváme teď.“
Jak Marks & Spencer v Česku pojme marketing a prodej přes internet