Síť potravinových supermarketů Billa otevřela po Brně druhou pobočku školícího centra, tentokrát v Praze na Barrandově, kde je součástí prodejny. Je určeno novým i stávajícím zaměstnancům a má zajistit jednotnou podobu vstupních školení a tréninků pro personál. Tři místnosti z centra jsou vybaveny pro praktickou výuku: počítačová učebna, učebna se standardní i expresní pokladnou a učebna s kompletním pultem lahůdek včetně pece na pečivo. Jedna místnost slouží pro přednášky. Při budování obou školicích center se Billa inspirovala u svých rakouských kolegů. Do vzdělání zaměstnanců investuje síť ročně řádově miliony korun.
A naučí se tam dámy od pokladen něco víc, než ‚Kartičku máte?‘ Třeba slova jako ‚Dobrý den‘, ‚Děkujeme za nákup‘, ‚Na shledanou‘ nebo ‚Přijďte zas?‘
Václav Loubek
Personál prodejen je a zůstane hlavní marketingovou zbraní kamenného obchodu. S její pomocí lze zvítězit v boji o zákazníka, ale taky spáchat firemní sebevraždu. Investice do lidí a jejich rozvoje jsou absolutní priorita, Billa ví, co dělá. A rakouské know-how se hodí, retail pod Alpami je pořád z hlediska kvality obsluhy míle před naším.
Tomáš Krásný (Blue Strategy)
No hlavně aby měli koho školit.
Martin Boček
To chválím, proškolený personál je pozitivním prvkem v prodejně a nese důležitou roli v budování a upevňování spokojenosti zákazníků.
Monika Hrubalová