Penny přichází s dlouhodobou komunikací Co je české, to je dobré. Nový slogan je pokračováním obchodní strategie, ale hlavně reakcí na zmíněnou novelu zákona o potravinách, která specifikuje pravidla pro dobrovolné označování produktů jako je Česká potravina. Do této doby používaly prodejny Penny vlastní označení Česká kvalita, které neprošlo přes kontrolu potravinářské inspekce, nyní ho nahrazuje nově legislativně upravené označení, které lze použít při splnění přísnějších podmínek. Staré označení Česká kvalita se oficiálně přestalo používat minulý týden, kdy Penny ohlásil redesign prodejen. „V souvislosti s novelou zákona o potravinách budeme potravinové výrobky splňující kritéria pro označení Česká potravinas platností od 8. září trvale označovat na letácích logem s českou vlajkou, stoppery v prodejnách, cenovkami u produktů a postupně pak i na obalech privátních značek Penny. Prostřednictvím této komunikace chceme našim zákazníkům připomenout, jak se v nabídce českých potravinových výrobků v rámci sortimentu Penny dlouhodobě orientovat, “ prohlásila Zlata Ulrichová, vedoucí strategického marketingu Penny Marketu.
Podle řetězce se označení a dlouhodobá komunikace promítne i do segmentu ovoce a zeleniny, které nemají standardní tvary, a které Penny zařadil mezi své produkty teprve nedávno. Aktivační kampaň s claimem Co je české, to je dobré poběží od 8. září do 5. října a podpoří ji jak komunikační kanály v prodejnách, tak klasické reklamní formáty v outdooru, tištěných a online médiích či sociální sítě. V rámci kampaně Penny Market uvede i rozhlasový a televizní spot. Kreativní část kampaně zajistila agentura RMP, nákup médií realizovala agentura Vizeum.