Kolonial.cz začal nabízet izraelskou značku SodaStream, která dodává přístroje na výrobu domácí sycené vody. V Kolonialu.cz se dá ode dneška objednat samotný přístroj a také příslušenství, jako jsou lahve, sirupy a bombičky. Stejnou službu nabízí i druhý nejsilnější hráč na trhu online potravin Rohlik.cz. Kolonial.cz se zároveň zavázal, že v souladu se svým konceptem nulového odpadu se postará o odvoz bombiček s CO2 a o jejich ekologickou likvidaci. Cena bombiček i s plynem je na e-shopu Kolonialu.cz 699 Kč, přístroj se tam dá koupit za necelých 1700 Kč. V nabídce je kolem 15 příchutí do vody a také nová pastelová edice lahví, která měla ambice navázat na loňský úspěch lahví Jet Pastel. Ty získaly ocenění Produkt roku portálu Heureka. Konkurence ze strany největšího hráče v online potravinách na českém trhu, Teska, zatím SodaStream nenabízí, stejně tak třetí nejsilnější firma Košík.cz.
Kolonial.cz, který patří do E-commerce Holdingu, o nějž se dělí skupina Rockaway Jakuba Havrlanta a Czech Media Invest Daniela Křetínského a Patrika Tkáče. Potravinový e-shop jako takový vede Petr Vyhnálek, který dříve pracoval jako jednatel řetězce Globus. V poslední době se ale pod jeho vedením firmě nedařilo tak, jak bylo v plánu. Proto byl z postu odvolán a v současné době podle serveru idnes.cz řídí firmu z dozorčí rady. Ještě na začátku dubna přitom Kolonial.cz ohlašoval expanzi do čtyř větších měst (Hradec Králové, Mladá Boleslav, Pardubice, Chrudim), která v případě Mladé Boleslavi nevyšla z důvodu malého objemu objednávek. Dnes samo vedení firmy uznává, že trh nereaguje tak rychle, jak se očekávalo. Ve svém ekologickém manifestu postupuje Kolonial.cz krok po kroku. V poslední době rozšířil své portfolio s pomocí Freshbedýnek o bio zeleninu z českých ekofarem. Celkem tak k současným zhruba 10 tisícům položek Kolonialu.cz přibylo dalších 250. Dalším krokem bylo třeba zavedení Kuku tašek z kukuřičného škrobu.