Prodejna Kauflandu v Jihlavě v ulici Romana Havelky se ve čtvrtek 22. září otevřela v nové podobě. Přestavba, která v jihlavském obchodě probíhala za plného provozu, měla za úkol zmodernizovat prostor i rozšířit nabídku zboží. Zevrubnou opravou prošlo parkoviště. Interiér prodejny dostal nové podlahy a barevný nátěr, rovněž také osvětlení a dekorace. Rekonstrukcí vstříc životnímu prostředí prošly chladící pulty.
Nejviditelnější změnou jsou nové obslužné pulty, do sortimentu v nich přibyly mořské a sladkovodní ryby a plody. Stejné pulty nedávno Kaufland doplnil v Brně a Ostravě. Úpravou v Jihlavě prošlo i oddělení pečiva, zjednodušila se orientace.
Rozšířeno a zmodernizováno bylo rovněž i zázemí po zaměstnance. „Požadavky zákazníků i technologie a systém prodeje se neustále vyvíjejí, a proto se stále musejí vylepšovat a měnit i naše prodejny. Řadu přestaveb jsme už zrealizovali, v posledním roce například v Chebu, v současné době probíhají další, například v Praze na Vypichu nebo v Plzni-Roudné, a plánované jsou samozřejmě i do budoucna,“ odpověděl mluvčí Kauflandu Michael Šperl na otázku Retailku k dalšímu plánu přestaveb a dodal: „Rekonstrukce jedné prodejny se pohybuje v řádech desítek milionů, celkově do rekonstrukcí budeme investovat stovky milionů korun.“
Přestavby jsou teď mezi obchodními řetězci v kurzu. První s tím přišel letos o prázdninách Lidl, své prodejny předělává na luxusnější prostor. Minulý týden představil v tomto duchu prodejnu ve Strakonicích. Podobně změnu na luxusní tržiště plánuje Penny Market. První v září udělal z prodejny na Lehovci, druhou „novou“ prodejnou je ta v Mělníku.