Heineken se v limitované edici vrací k velkoměstům

Letošní "velkoměstská" edice Heinekenu zahrnuje Amsterdam, New York, Prahu a Singapur

Letošní „velkoměstská“ edice Heinekenu zahrnuje Amsterdam, New York, Prahu a Singapur

Pivní značka Heineken se vrací k limitované edici, kterou představil už v roce 2014. Aktuální edice opět nese název Heineken-světová metropole. Na etiketách skleněných lahví holandského piva se letos v Česku v období 1. do 31. října představí Amsterdam, „rodné“ město Heinekenu, také Praha, New York a Singapur. Lahev 0,4 litru se bude prodávat za cenu kolem 15 Kč. Edice čítá 375.000 lahví. Cílí na mladé lidi, pro které jsou metropole domovem.

Uvedení nové limitované edice světových metropolí do obchodní sítě bude provázet podpora v místě prodeje, a to formou stojanů, závěsů, přetahů přepravek a také plakátů, k tomu se přidá podpora na Facebooku.

V první fázi limitovaných edic před dvěma lety mělo svou vlastní lahev dvacet měst. Po několika letech už Heineken netvoří jen s evropskými metropolemi, letos se zapojila padesátka zemí z celého světa. Kromě Česka půjde limitovaný design na trh také ve Velké Británii, v Německu, v Rakousku nebo v Maďarsku. V minulosti se na lahvích objevily Londýn, Rio de Janeiro nebo Šanghaj.

Heineken je v Česku třetí největší pivovarnická skupina za Prazdrojem a Staropramenem. Do jejího porfolia spadají pivovary jako Velké Březno, Krušovice nebo Starobrno, na jaře 2015 přivedl na český trh značku cideru Strongbow. Loni se Heinekenu v prodejích dařilo navýšit objem oproti roku 2014, prodal celkově 3,2 milionů hektolitrů svých nápojů, 1,7 milionu z toho skončilo na českém trhu.