Billa začíná prodávat německou bio značku Alnatura

Produkty Alnatura, které nyní v Bille nabízejí

Produkty Alnatura, které nyní v Bille nabízejí

Německý obchodní řetězec Billa začal v Česku nabízet biopotraviny německé značky Alnatura. Privátní značku Billy Naše bio tak doplnilo na 120 produktů zahrnujících obiloviny, čokoládové speciality, pomazánky, přírodní oleje, müsli, těstoviny, džusy a čaje. Do Česka přivedla desetinu sortimentu německé značky, u sousedů totiž Alnatura zahrnuje kolem 1.200 položek. V tuzemských prodejnách se má proto nabídka ještě rozšiřovat. Kromě Billy prodává Alnaturu v Česku také Globus a DM drogerie.

Německou značku Alnatura v roce 1984 založil Götz Rehn, který je dodnes jejím generálním ředitelem a jediným vlastníkem. Produkty prodává ve vlastních obchodech po celém Německu i v prodejných zhruba 4.000 retailerů napříč Evropou. Společnost si zakládá na výrobě produktů v rámci ekologického zemědělství – to znamená, že se nepoužívají se pesticidy, omezuje se eroze půdy, staví se na ohleduplnosti ke vzduchu a vodě. Alnatura zařazuje jen ty výrobky, které pochází z ekologického zemědělství minimálně z 95 %.

Ve finančním roce 2013/2014 Alnatura dosáhla obratu ve výši 689 milionů eur (téměř 19 miliard Kč).

Dobrý příklad pro české výrobce. Doufám v brzkou odvetu českých značek. Napříč řetězci stále častěji deklarovaný vysoký podíl českých výrobků působí přeci jen stále trochu proklamativně…
Jana Kubištová (Budvar)

Bio ještě někdo řeší? A v supermarketu?
Václav Loubek

Nedávno jsem byl v prodejně zdravé výživy a prodavačka se se mnou podělila o svůj názor, že BIO je stejně trochu ‚podvod‘ na zákazníka a že vlastně je to spíše ‚marketing‘ než-li ‚realita‘.
Martin Boček

Malý odvážný krok proti trendu všechno české musí být nutně dobré. Výrobky pod značkou Alnatura kupuji už dlouho v Globusu – ne proto, že jsou německé nebo proto, že jsou BIO, ale proto, že jsou prostě opravdu kvalitní.
Barbora Krásná (Blue Events)