Makro vyhlašuje Den soukromého podnikání, podpoří živnostníky

Velkoobchod Makro se snaží zavést novou tradici – na 11. října stanovil Den soukromého podnikání v 25 zemích, kde působí. „Věříme, že se nám povede zavést tradici a budeme slavit každý rok,“ říká Guillaume Chêne, výkonný ředitel českého Makra a slovenského Metra. 

Makro plánuje poskytnout podnikatelům, kteří se zaregistrovali na webu Denpodnikání.cz, mediální podporu i poradenství. Slibuje jim příliv nových zákazníků a patnácti vybraným v každém kraji inzerci v regionálním vydání novin Deník. Zaregistrovat se mohl kdokoliv z jakéhokoliv segmentu podnikání v období od srpna do 10. října. Není podmínkou být ani zákazník Makra. Podnikatelé při registraci zadávají do profilu speciální nabídky, vouchery nebo ochutnávky. Ty budou v Den soukromého podnikání s podporou Makra a jeho lokálních obchodních zástupců promovat.

Partnerem akce je Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, Asociace společenské odpovědnosti, United Nations World Food Programme a Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením s projektem Srdcerváči. Záštitu nad Dnem soukromého podnikání převzal ministr zemědělství Marian Jurečka. Makro podpořila projekt reklamní kampaní v obchodech, na sociálních sítích, na stanicích televizní skupiny Prima, v rádiích skupiny Radiohouse, v Blesku a také v letácích. Do celé kampaně investovalo Makro v rámci Česka více než 20 milionů Kč.