Coca-Cola zapojí zákazníky do tvorby designu lahví

Projekt Coca-Cola Empty Bottle v procesu

Projekt Coca-Cola Empty Bottle v procesu

Design lahví tak, jak jej vytvořili profesionální ilustrátoři

Design lahví tak, jak jej vytvořili profesionální ilustrátoři

Design lahví tak, jak jej vytvořili profesionální ilustrátoři

Design lahví tak, jak jej vytvořili profesionální ilustrátoři

Projekt Coca-Cola Empty Bottle v procesu

Projekt Coca-Cola Empty Bottle v procesu

Projekt Coca-Cola Empty Bottle v procesu

Projekt Coca-Cola Empty Bottle v procesu

Vlastní design si bude moct veřejnost vyzkoušet na eventu Teniskology o víkendu 21.-22. října

Vlastní design si bude moct veřejnost vyzkoušet na eventu Teniskology o víkendu 21.-22. října

Coca-Cola spouští nový mezinárodní projekt Coca Cola Empty Bottle, v němž si může kdokoliv vytvořit vlastní design lahve Coca-Coly. Cílem je umožnit každému vytvořit umělecké dílo z ikonické lahve, kterou firma oživila letos v květnu. Do akce se už zapojili profesionální ilustrátoři ze studia Drawetc. Veřejnosti se projekt představí na akci Teniskology, zaměřené na představení kolekcí tenisek různých značek a druhů, o víkendu 21 až 23. října v areálu Pragovka v ulici Kolbenova v Praze.

Na projektu se s ilustrátorským studiem Drawetc. podílí také kreativní a produkční agentura JAD Productions tanečníka Yemiho A. D., která je pořadatelem eventu Teniskology. Samotný projekt bude mít několik fází, ve kterých se budou propojovat umělci a veřejnost. V první fázi projektu vytvářeli design lahví profesionální ilustrátoři. Jejich design bude k vidění na eventu Teniskology. Tam se mohou inspirovat návštěvníci akce a pokreslit lahve dle vlastní představivosti. Po skončení Teniskology porota vybere nejlepší design. Pomalované lahvičky budou poté umístěny v kreativní dílně Coca-Coly na stěně nazvané Empty Bottle Wall. Po skončení Teniskology převezmou lahve vybraní umělci, kteří vytvoří finální dílo – umělecký objekt složený z pomalovaných lahví. Ten česká divize Coca-Coly představí na mezinárodní soutěži „Coca-Cola Empty Bottle“, do níž se zapojí celkem 28 zemí.

Coca-Cola Empty Bottle je projektem, který je připraven na míru generaci milleniálů. Cílí na mladé lidi, kteří jsou stále on-line, hledají inspiraci a touží po zážitcích. Chceme je zapojit do celého kreativního procesu a stát se tak součástí brandu Coca-Cola,“ říká Zuzana Kadlečková z marketingového oddělení společnosti Coca-Cola HBC Česko.