Rossmann spojí vánoční kampaň s filmovou novinkou Trollové

Rossmann se na Vánoce spojí s filmem Trollové studia DreamWorks, který v Česku přijde do kin začátkem listopadu

Rossmann se na Vánoce spojí s filmem Trollové studia DreamWorks, který v Česku přijde do kin začátkem listopadu

Drogerie Rossmann spouští vánoční kampaň, kterou pojmenovala podle nového animovaného filmu pro děti Trollové. V kampani s názvem Trollové jsou tu! budou všechny prodejny drogerie nabízet plyšáky a skleničky s postavami z filmu. V prodejnách běží věrnostní program od pondělí 17. října do 31. prosince. Podle marketingové manažery firmy Rossmann Kateřiny Olšákové společnost doufá, že přiláká do prodejen hlavně rodiče, kteří už shánějí vánoční dárky.

Získat jeden z předmětů věrnostní kampaně mohou zákazníci pomocí bodů, které sbírají za nákup nad 100 Kč. Plyšáci a skleničky jsou děleny do dvou kategorií – za 4 a za 10 bodů. Koncept a grafickou podobu kampaně vytvořil Rossmann inhouse, promovat jí bude skrze celostátní rozhlasové stanice, tisk, na internetu a také instore prostřednictvím POS materiálů. Vánoční kampaň vystřídá letní věrnostní program, jehož hlavní výhrou byla cesta na ostrov Bali. Kromě sezónních kampaní Rossmann také letos celoročně promuje svých 35 privátních značek. Tuto dlouhodobou kampaň umístil do tisku, na internet a také podruhé v historii na televizní obrazovky.

Konkurenční sítě drogerií Teta a DM drogerie sezónní věrnostní program na vánoční období zatím nepředstavily. Podobný koncept jako Rossmann naopak zvolil pro vánoční období řetězec Billa, který nabízí osm „superplyšáků“. Kampaň Billy běží v kratším úseku než v Rossmannu – od 14. září do 20. prosince.