Galerie Šantovka Olomouc a pražská Šestka mají vlastní časopisy

Obchodní centra Galerie Šantovka Olomouc a Šestka v Praze 6 vydávají od října své vlastní zakaznické časopisy. „Cílovou skupinou jsou muži a ženy všech věkových kategoriích sledující novinky v nabídce jednotlivých obchodů a služeb a zajímající se o výhodné nákupy pod jednou střechou,“ přibližuje Božena Hlaváčová, ředitelka divize Klientské tituly vydavatelství Mladá fronta, které oba magazíny vyrábí. Mladá fronta kromě toho produkuje víc než 20 různých klientských titulů v různých svých periodicitách.

Magazín olomoucké Galerie Šantovka

Magazín olomoucké Galerie Šantovka. Fotografovala Lucie Robinson

Magazín pražského obchodního centra Šestka

Magazín pražského obchodního centra Šestka. Tváří prvního vydání je tanečník Petr Čadek

Zákaznický magazín Šantovka a Moje Šestka vychází dvakrát ročně v tištěné i elektronické podobě, mají 54, respektive 58 stran a tiskne se jich 160.000, respektive 15.000 kusů. Distribuovat se budou zákazníkům prostřednictvím distribučních stojanů v obchodních centrech. Distribuce magazínu Šantovka probíhá i do všech schránek v Olomouci a okolí, dále na vybraných linkách vlakových spojů Leo Express. Magazín Šestka se distribuuje také všem zájemcům o zasílání poštou, což je nyní už 4.500 adres. Magazíny jsou dostupné rovněž na vlastních webových stránkách a jako aplikace v App Store a Google Play.

Důraz u obou magazínů je však kladen na prezentaci akcí a možnosti získání slev prostřednictvím slevových kuponů. Každé vydání je mimo jiné zaměřeno na aktuální sezonní informace. Doplňují je lifestylová témata.

Časopis zůstává pro obchodníky oblíbeným marketingovým kanálem, čerstvě ohlásil založení svého nového titulu třeba e-shop zaměřený na matky Feedo.cz.