Od října nosí všichni zaměstnanci prodejen Lidl oblečení v nových barvách. Vyjadřuje mimo jiné kompetence těch, kteří dané oblečení nosí.
Všichni mají k dispozici džíny a polotrika s krátkým i dlouhým rukávem, softshellové nebo fleecové bundy v tmavě modré barvě, zaměstnanci zodpovědní za kontrolu čerstvosti v barvě zelené. Manažeři prodejen pak nově nosí tmavě modré kalhoty se světle modrou halenkou či košilí, doplněné pletenou vestou, cardiganem či pulovrem. Kolekce je zaměstnancům k dispozici ve dvou střizích – Regular a Slim fit.
Při výběru nové kolekce byl kladen důraz na trvale udržitelné, ekologické a fairtrade postupy, prohlašuje Lidl.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden