Česká značka krmiv pro zvířata Fitmin prochází v listopadu rebrandingem. Ten zahrne komplexní změnu značky od loga přes propagační materiály, prodejny, tiskoviny a e-shop až po web. Cílem změny je dát Fitminu jednotnou tvář a myšlenku.
V nových vizualizacích rebrandované značky se objevuje krajka, přírodní motivy, přísady krmiv nebo odstíny hnědé a zelené barvy. „Nový vizuál znázorňuje naše vnitřní hodnoty. Záměrem bylo vyjádřit podstatu toho, čím opravdu jsme. Pocházíme z Orlických hor a naše okolí je pro nás stěžejní. Chováme ovce, psy a koně, máme farmu a žijeme uprostřed přírody, proto je nám velmi blízká,“ vysvětluje ředitel značky Fitmin Petr Křivohlávek. Speciální kampaň k rebrandingu Fitmin neplánuje, investice půjdou směrem k propagačním materiálům a změně stávajících vizuálů.
Změna se prý také promítne v recepturách krmiv. Využívat se nově má víc čerstvého masa, lokálních surovin a vytváření „grain free variant“ - tedy jídel bez obilovin. První produktovou řadou v novém stylu bude obilovin prosté krmivo pro kočky Fitmin Purity. Nová řada bude k dostání za doporučenou cenu od 90 Kč za 400 g balení, 1,5 kg produkt za 299 Kč a 10 kg balení za 1.599 Kč. Na výběr bude z osmi variant - Kitten, Hairball, Castrate, Indoor, Delicious, Dental, Senior a Urinary.