Albert v letošním prvním věrnostním programu spolupracuje se společností Hasbro, která vyrábí společenské hry jako Monopoly, Twister, Cluedo nebo Battleship. Kampaň začíná 18. ledna a potrvá do 28. března. Nový věrnostní program přichází po loňské spolupráci s výrobcem pečících forem Berndes.
Za každých 200 Kč nákupu v jakékoliv prodejně Albert obdrží zákazníci jeden bod. Za 25 bodů je možné si bez doplatku vybrat jednu ze sedmi her společnosti Hasbro. Body je možné získat i zakoupením partnerských produktů značky Hasbro.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval