Německý obchodní řetězec Kaufland uvedl v Česku tento týden do prodeje další novou vlastní značku Cultura Vini. Nabízí pod ní vína z několika kontinentů, která vybrali jeho odborníci na víno. Řada tak sdružuje například vína německá, francouzská, italská, španělská, australská, kalifornská a jihoafrická. Všechna by měla být v kontrolované kvalitě, s etiketou, z níž lze vyčíst zemi a oblast vinohradnictví, podrobnosti o chuti a vůni vína, kolik procent alkoholu obsahuje či teplotu servírování. Česká ani moravská vína nebudou pod touto značkou nabízena, jde o označení vín zahraničních.
Novou značku chce Kaufland promovat svými základními kanály, tedy prostřednictvím vlastního webu značky, facebookových stránek, zákaznických novin Kaufland a POS materiály v prodejnách. Značka má údajně pomoci zákazníkům Kauflandu v orientaci, kde najít nejlepší vína za dostupnou cenu.