Prodejce volnočasového oblečení a obuvi Foot Locker otevře v polovině letošního roku na Václavském náměstí svou největší prodejnu ve střední Evropě. Obchod se bude rozkládat na pěti patrech Paláce Euro, celková plocha činí 1.500 metrů čtverečních. To je třikrát větší prostor než u běžných prodejen Foot Locker. Výkladní plochy budou dosahovat 600 metrů čtverečních. Pronájem zprostředkovala realitně-poradenská společnost Cushman & Wakefield, která zajišťuje projektové řízení výstavby prodejny.
„Prahu považujeme v rámci regionu středo-východní Evropy za klíčovou lokalitu. Místní trh je stabilní a turistický ruch je dlouhodobě na vzestupu,“ říká Martin Macháč, ředitel v oblasti nemovitostí ve společnosti Foot Locker Europe. „Vlajková prodejna nabídne nejširší sortiment zboží, včetně kolekcí, které jsou vytvářeny výhradně pro značku Foot Locker,“ dodává Machač.
Nová vlajková prodejna nahradí v Paláci Euro módní řetězec Promod a stávající kasino. „Centrum Prahy se dlouhodobě profiluje jako nejatraktivnější retailová lokalita ve střední a východní Evropě. Důkazem je stále rostoucí zájem mezinárodních značek o prostory pražského centra, především o obchodní jednotky na ulicích Na Příkopě, Pařížské a na Václavském náměstí, které čeká v nadcházejících letech rozsáhlá revitalizace,“ říká Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední Evropu ve společnosti Cushman & Wakefield.
Značka Foot Locker vznikla v roce 1974 ve Spojených státech. Má přes 800 obchodů po celé Evropě a více než 3.000 celosvětově. V Česku provozuje prodejny v obchodních centrech v Praze, Brně, Ostravě, Plzni nebo Hradci Králové. Prodává zboží od značek, jako jsou například Nike, Adidas, Lacoste nebo Puma.