Slevomat využije současný baby boom, rodina a děti se letos stanou jedním z jeho hlavních pilířů. Přední český slevový portál plánuje v dětském a rodinném segmentu denně spouštět nejmíň 10 nových nabídek zboží a zážitků. Kromě klasického sortimentu má jít zejména o sportovní aktivity či zájezdy pro celou rodinu. Pro propagaci využije nově založenou stránku na Facebooku Rodina a děti: Co teď letí a čerstvou sekci na svém webu.
„Dosavadní prodeje napovídají, že jde o segment se zajímavým potenciálem. Už nyní evidujeme, že služby a zboží zaměřené na rodiny nebo čistě na děti ročně nakoupí v průměru 350.000 zákazníků,“ plánuje ředitelka firmy Marie Chytilová. Toto číslo chce „brzy zdvojnásobit“.
Částečnou inspirací přitom jsou weby jako Mimibazar.cz či eMimino.cz, a to hlavně kvůli komunitě, kterou kolem sebe vybudovaly. O totéž se pokusí Slevomat, mimo jiné na zmíněném Facebooku. „Kromě specializovaných nabídek je snahou vytvořit komunitu,“ potvrzuje Chytilová, „nechceme pouze prodávat, ale lidi propojovat. Tedy to, aby například mladé matky mohly trávit čas spolu, inspirovat se, radit se. Tak jako je tomu na jiných menších portálech pro ženy. Plánujeme také na web zařadit i kalendář akcí, který bude mapovat program na menších městech celém Česku.“
Pilotní projekt běží, upravovat se má během prvního čtvrtletí podle odezvy zákazníků.