Výrobce pracích a čisticích prostředků Henkel přivedl na trh novou řadu aviváží Silan Supreme. Novinku, která je dostupná ve třech typech vůní Passion, Romance a Glamour, chce Henkel komunikovat jako prémiovou, v kampani ji proto spojuje s francouzskými parfémy. Chce navázat na původní prémiovou řadu olejových aviváží Silan Soft & Oils z roku 2015. Silan Supreme se prodává ve dvou velikostech 0,6 l kolem 70 Kč a 1,2 l za zhruba 130 Kč.
„Díky novinkám, na které Češi reagují příznivě, se podařilo i na nasyceném trhu, jakým je trh aviváží v Česku, dosáhnout mírného růstu v hodnotě. Aviváže používají dvě třetiny české populace a spíš než klasické vůně je lákají výraznější, opojnější varianty,“ dodává Petr Bezányi, nový manažer marketingu divize pracích a čisticích prostředků Henkelu.
Vstup nového výrobku na trh podpoří Henkel televizní i venkovní reklamou, aktivitami v místě prodeje s hosteskami i online komunikací, včetně spolupráce s bloggery. Televizní reklama poběží na stanicích skupin Prima a Barrandov od března. Reklamní spot z dílny agentury DDB adaptovala pro český trh agentura Hullabaloo.