Pivovarnická skupina Heineken uvedla během dubna na český trh nový cider s názvem Lišácké jablko. Cider má mít chuťový profil sušší, než nabízí většina současných značek. Skupina míří na zákazníky, kteří doposud upřednostňovali tradiční pivo. Zaměření na cidery je logické, protože jejich prodeje rostou. Novinka obsahuje 4,5 % alkoholu a prodává se ve vratné lahvi o objemu 0,5 l za doporučenou maloobchodní cenu 15,90 Kč.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden