Obchodní centrum Freeport Fashion Outlet v příhraničních Hatích po 13 letech rebranduje. Změnilo logo, siluetu letícího ptáka nahradil grafický symbol vycházející z uměleckého stylu art nouveau, secese. Ten slouží jako sjednocující prvek s partnerským rakouským Parndorf Fashion Outlet.
Novou tváří centra se místo Češky Simony Krainové stala rakouská topmodelka Larissa Marolt, která má pomoci zvýšit povědomí o Freeportu v sousedním Rakousku. „Po předchozí úspěšné kampani se Simonou Krainovou, která byla cílena zejména na české zákazníky, jsme se rozhodli podpořit posílení znalosti centra Freeport také v Rakousku,“ vysvětlila Anna Karásková, marketingová manažerka centra Freeport Fashion Outlet. Freeport leží v Hatích u Znojma, denně jím projde 4.000 až 10.000 návštěvníků a polovina z nich přijíždí právě z Rakouska.
Freeport Fashion Outlet se letos také chystá otevřít nové obchody se značkovým oblečením. „Během května představíme známou módní značku Pierre Cardin a připravujeme významné rozšíření prodejní plochy obchodů Tom Tailor,“ přiblížila šéfka marketingu. Loni v outletu přibyly prodejny značek Desigual, Armani, Versace Jeans, Hervis, M2 Shoes, Nuna Lie, Kennet Street či Wellensteyn. „Zároveň plánujeme rozšířit i nabídku restauračních zařízení. Poptávka po stravovacích službách v nákupních centrech trvale roste,“ doplnila Anna Karásková.